Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2328 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 19133

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Ministerstwa, w tym opiniowanie wniosków, współpraca z organizatorami szkoleń oraz rozliczanie podjętych działań,
  • organizowanie szkoleń zamkniętych, w tym określanie założeń, przeprowadzanie rozpoznania rynku usług szkoleniowych, rekomendowanie wyboru wykonawcy szkolenia, koordynowanie działań logistycznych oraz przeprowadzanie ewaluacji,
  • weryfikowanie statusu nowozatrudnionych pracowników pod kątem obowiązku odbycia służby przygotowawczej w służbie cywilnej,
  • zapewnianie administracyjno-technicznej obsługi procesu zatwierdzania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników Ministerstwa,
  • sporządzanie sprawozdań, zestawień, analiz i opracowań w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Ministerstwa,
  • udział w procesie badania potrzeb szkoleniowych, w tym przygotowywanie propozycji narzędzi diagnostycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie organizacji szkoleń w służbie cywilnej
  • Znajomość kodeksu pracy w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Wiedza z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie szkoleń i rozwoju zawodowego
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
 

Podobne oferty