Specjalista
Biuro Wsparcia Użytkownika i Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Z/480
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zapewnienie ciągłości pracy systemu informatycznego Banku - I linia wsparcia.
- Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia dla użytkowników sprzętu komputerowego oraz aplikacji biznesowych i biurowych.
- Zdalna koordynacja prac związanych z usługami infrastrukturalnymi IT.
- Rejestracja zgłoszeń w systemie rejestracji zgłoszeń Serwisdesk.
- Usuwanie zgłaszanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu komputerowego czy aplikacji bankowych.
- Podstawowe zarządzanie użytkownikami w domenie Active Directory (aktualizacja, nadawanie i usuwanie uprawnień).
Korzyści dla Ciebie:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem w Polsce.
- Dwuletni cykl inspirujących spotkań, warsztatów i szkoleń umożliwiający szybki rozwój Twoich kompetencji.
- Możliwość uczestnictwa w dodatkowych projektach biznesowych.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny pakiet benefitów.
- Po zakończeniu Programu – możliwość udziału w sesji rozwojowej, dzięki której wyłaniamy utalentowanych przyszłych menedżerów.
Jeśli:
- Masz wyższe wykształcenie informatyczne lub techniczne.
- Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office - instalacja i rozwiązywanie problemów.
- Umiesz konfigurować i diagnozować sprzęt.
- Znasz się na Active Directory oraz środowisku Windows Server.
- Posiadasz umiejętność pracy w zespole.
- Radzisz sobie w sytuacjach stresowych.
To znaczy, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko!