Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2267 dni temu
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20918

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku.

Zakres zadań

  • ­koordynowanie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy,
  • ­koordynowanie spraw związanych z ocenami pracowników Urzędu, w tym spraw w zakresie ustalania indywidualnego planu rozwoju zawodowego i odbywania służby przygotowawczej,
  • ­prowadzenie spraw związanych z możliwością odbywania w Urzędzie praktyk, stażu absolwenckiego, wolontariatu, poprzez zbieranie ofert, przygotowywanie projektów porozumień i umów,
  • ­prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników Urzędu jak również spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji w formach szkolnych i pozaszkolnych,
  • ­weryfikowanie projektów opisów stanowisk pod względem poprawności sporządzenia,
  • ­sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie raportów i analiz w obszarze dotyczącym m.in. planowania i realizacji szkoleń, naborów, ocen, urzędników służby cywilnej,
  • ­udział w pracach związanych z opracowywaniem projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • ­udział w sprawach dotyczących obszaru nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie nauk społecznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, w szczególności przepisów dot. naboru, ocen pracowniczych, zasad organizowania i odbywania służby przygotowawczej, jak również przepisów regulujących obszar szkoleń w służbie cywilnej
  • ­wiedza z zakresu wartościowania opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • ­znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • ­znajomość technik rekrutacji i selekcji kandydatów
  • ­znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywny
  • ­umiejętność analizowania, wnioskowania i argumentowania
  • ­umiejętność rozwiązywania problemów
  • ­umiejętność pracy z trudnym klientem
  • ­umiejętność pracy w zespole
  • ­umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ­znajomość zasad sprawozdawczości dotyczącej obszaru związanego ze szkoleniami, naborami i ocenami w służbie cywilnej
 

Podobne oferty