- Ogłoszenie nr: 161310
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 lipca 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Warszawie
- Mazowiecki Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
- przygotowywanie projektów odpowiedzi prasowych,
- redakcja merytoryczna i koordynacja informacji zamieszczanych na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Kuratorium i na stronie intranetowej Kuratorium,
- obsługa funkcji reprezentacyjnych Mazowieckiego Kuratora Oświaty,
- koordynacja projektów oświatowych i prospołecznych, w tym w zakresie europejskich programów edukacyjnych i wymiany międzynarodowej uczniów i nauczycieli,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
- współpraca przy realizacji zadań związanych z przygotowaniem wydawnictwa informacyjnego Kuratorium,
- opracowywanie analiz i sprawozdań na potrzeby promocji działań Kuratorium.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.
Urząd częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( winda), urząd nie jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane administracyjno-prawnicze lub z zaresu komunikacji społecznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dwuletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,
- znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
- znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 1984 r., Nr 5, poz. 24 ze zm.),
- bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office.
- doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2014 r. poz. 782),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu oświaty w Polsce,
- umiejętności fotograficzne,
- umiejętności analityczne,
- dobra komunikacja interpersonalna,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka odporność na stres,
- samodzielność, terminowość i dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów