- Ogłoszenie nr: 175281
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
ul. 11 Listopada 1
19-500 Gołdap
Miejsce wykonywania pracy:
- Gołdap
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie i rozliczanie dokumentacji finansowej pod względem formalnym i rachunkowym. Obsługa bankowości elektronicznej oraz programu Płatnik
- Rozliczanie należności funkcjonariuszy zgodnie z Ustawą o Policji, sporządzanie list wypłat dodatkowych
- Prowadzenie postępowań szkodowych
- Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach gospodarczych
- Naliczanie należności biegłych sądowych oraz sporządzanie deklaracji PIT-11
- Rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników
- Prowadzenie dokumentacji Funduszu Wsparcia Policji w oparciu o Ustawę o zamówieniach publicznych
- Rozliczanie należności z tytułu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pracowników Policji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze
komputer i inne urządzenia biurowe
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy o Policji
- znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość Ustawy o rachunkowości
- znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość Ustawy o finansach publicznych
- znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość obługi komputera i pakietu Microsoft Office
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- odpowiedzialność, skrupulatność, sumienność, wysoka wiarygodność, dyskrecja
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym
- umiejętność kierowania i koordynacji pracy zespołu do 4 pracowników
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów