Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
1 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Firma TREPKO Sp. z o.o. jest polską filią koncernu TREPKO A/S z siedzibą w Danii, światowego lidera rynku automatów pakujących dla przemysłu spożywczego. Nasze produkty dostarczamy do ponad 90 państw na całym świecie.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Sprzedawca
Miejsce pracy: Gniezno
Zakres odpowiedzialności:
zatrudniona osoba będzie wspomagać pracę Regionalnego Kierownika Sprzedaży na terenie Polski.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
prawo jazdy kat. B
dobra znajomość obsługi komputera
wysoka motywacja w dążeniu do założonego celu
aktywność i samodzielność w pozyskiwaniu klientów
dyspozycyjność i gotowość częstych wyjazdów służbowych
Mile widziane:
doświadczenie w sprzedaży dóbr inwestycyjnych
znajomość branży spożywczej (zwłaszcza przemysł mleczarski, mięsny i tłuszczowy)
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
1 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.