- Ogłoszenie nr: 161751
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 lipca 2014 r.
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kancelaryjnych
- w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31,
40-055 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie całości spraw związanych z odbieraniem przesyłek wpływających do urzędu, odbieraniem korespondencji wpływającej do urzędu górniczego za pomocą skrzynki poczty elektronicznej oraz przyjmowanie telefonogramów oraz faksów od dyspozytorów,
- sprawdzanie zgodności wykazu pocztowego z odbieranymi listami poleconymi oraz wartościowymi, adresami na listach zwykłych oraz paczkach, sprawdzanie czy odbierane przesyłki nie są uszkodzone, a po otwarciu przesyłki, sprawdzanie, czy nie zawiera ona dokumentu mylnie skierowanego oraz, czy jest kompletna, rejestrowanie wpływu przesyłki w elektronicznym syst. rejestracji i obiegu dok.,
- sprawdzanie, pod względem zgodności z wymaganiami obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, prawidłowości pism otrzymanych z komórek, dokonywanie ich segregacji pod kątem wagi i rodzaju,
- wykonywanie czynności właściwych ze względu na rolę wydziału jako wnioskodawcy w zakresie dostaw i usług, w tym określanie zakresu i wielkości wydatków, przygotowanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów,
- prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą i obuwiem roboczym, w tym w szczególności określanie zakresu i wielkości wydatków, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, czuwanie nad realizacją umowy, prowadzenie kartoteki przydziału oraz obliczanie ekwiwalentu pieniężnego za pranie i konserwację odzieży,
- prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem i rozliczaniem bloczków mandatowych,
- współuczestniczenie w tworzeniu założeń do projektów aktów wewnętrznych w celu usprawnienia organizacji pracy wydziału, w tym w szczególności w zakresie gospodarki środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,
- prowadzenie, przechowywanie i przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego dokumentacji spraw związanych z pracą wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
• częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, w tym reprezentacja urzędu,
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego.
budynek Urzędu niedostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- ogólna wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- znajomość Prawa zamówień publicznych, w szczególności w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości,
- znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej,
- znajomość pakietu MS Office,
- analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność argumentowania i uzgadniania kwestii drażliwych,
- asertywność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- przeszkolenie z zakresu obsługi systemu obiegu dokumentów,
- powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów