Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Limanowa Poborca Podatkowy Limanowa
Starszy inspektor w II Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej

Starszy inspektor w II Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej

Urząd Skarbowy w Limanowej
Limanowa
praca stacjonarna
3438 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164693
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2014 r.

Urząd Skarbowy w Limanowej

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw wprowadzania danych
  • w II Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Limanowej
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 9
    34-600 Limanowa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Limanowa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadzanie do systemu POLTAX danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji, zeznań rocznych, informacji podatkowych.
  • Obsługa dokumentów w systemie SP*ED w celu ich dalszej obsługi przez inne komórki Urzędu.
  • Sprawdzanie i weryfikacja poprawności wprowadzonych dokumentów. Przekazywanie do Działu Obsługi Bezpośredniej, Samodzielnego Referatu Postępowań Podatkowych deklaracji, zeznań, informacji w przypadku stwierdzenia błędów formalnych lub rachunkowych w celu czuwania nad poprawnością wprowadzania danych z przyjętych dokumentów oraz dokonania wyjaśnień.
  • Tworzenie i zatwierdzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów sprawdzanie ich poprawności oraz przekazywanie do Działu Rachunkowości Podatkowej celem dokonania przypisów lub odpisów na kartotece.
  • Tworzenie paczek deklaracji podatkowych, segregowanie wprowadzonych zeznań rocznych, archiwizowanie informacji niepodlegających księgowaniu, celem prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie wprowadzanych dokumentów podatkowych, celem sprawnego i prawidłowego przebiegu pracy.
  • Wprowadzanie do systemu CZM aktów notarialnych, postanowień sądowych w celu gromadzenia bazy danych o transakcjach majątkowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Obiekt budynku B jest dwupiętrowy nie jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: brak windy, wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • sprawna obsługa komputera,
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym lub ekonomicznym,
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych,
  • umiejętność szybkiej i wnikliwej pracy,
  • odpowiedzialność,
  • odporność na stres.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów