Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Pracownik obsługi prac zespołu

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
  • Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Kętrzyn Specjalista ds. Administracyjnych Kętrzyn
Starszy inspektor w Referacie do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia

Starszy inspektor w Referacie do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Kętrzyn
praca stacjonarna
3662 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 159152
  • Data ukazania się ogłoszenia: 04 kwietnia 2014 r.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

  • Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • w Referacie do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kętrzyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie na bieżąco projektów pism kadrowych w następstwie kierowanych do wydziału próśb, wniosków i innych dokumentów wystosowywanych przez pracowników, ich przełożonych lub interesantów w celu nawiązania, zmiany bądź ustania stosunku pracy,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu, monitorowanie obecności w pracy, rozliczanie list obecności pracowników, prowadzenie i aktualizowanie rocznych kart ewidencji obecności w pracy a także prowadzenie i rozliczanie ewidencji wykorzystywania przez pracowowników należych urlopów i przekazywanie danych do komórki finansowej celem ustalania należnych świadczeń pieniężnych,
  • prowadzenie, uzupełnianie, aktualizowanie komputerowej bazy danych Straży Granicznej w zakresie dotyczącym pracowników urzędu celem prawidłowego zaewidencjonowania wszelkich zmian treści stosunku pracy oraz ewidencji obecności w pracy, nastepnie przekazywanie komórce finansowej celem wyliczenia należnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych związanych ze stosunkiem pracy,
  • rozliczanie dokumentacji (harmonogramy i wykazy godzian pracy pracowników) dotyczącej systemów oraz czasu pracy pracowników urzędu dla potrzeb naliczeń finansowych oraz kontroli właściwego czasu pracy pracowników urzędu. Współpracowanie z innymi pracownikami urzędu odpowiedzialnymi za rozliczenie czasu pracy w jednostkach i komórkach organizacyjnych tutejszego oddziału SG.,
  • uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnych powołanych przez Dyrektora Generalnego Urzędu celem wyłonienia kandydatów do pracy,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na prośby, wnioski i innego rodzaju pisma kierowane do Wydziału Kadr i Szkolenia oraz projekty dokumentów kadrowych wynikających z nawiązania, trwania lub zakończenia stosunku pracy,
  • dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikacji dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia celem właściwego przechowywania dokumentacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa 8 godz./dobę, wymaga znajomości przepisów prawa pracy i dziedzin pokrewnych. Wymagana jest terminowość w bieżącym wykonywaniu zadań. Praca wymaga bardzo dobrej obsługi komputera - czas pracy przy komputerze - ponad 4 godz. dziennie.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności umożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie pracy spełnia wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, prace typowo administracyjno-biurowe przy użyciu komputera, drukarki, telefonu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy stażu pracy w komórce kadrowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, w tym rozliczania czasu pracy, ustawy o służbie cywilnej, pracownikach urzędów państwowych i aktów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
    • umiejętność argumentowania.
wymagania dodatkowe
  • posiadanie dostępu do informacji niejawnych,
  • umiejętność działania w sytuacjach okresowego spiętrzenia zadań,
  • umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
  • 1 rok doświadczenia w pracy w komórce kadrowej w administracji publicznej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Specjalista kontroli państwowej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
  • Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
  • Pracownik obsługi prac zespołu

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
  • Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...