- Ogłoszenie nr: 173797
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Izba Skarbowa w Zielonej Górze
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw ds. szkoleń, praktyk, staży
- w Samodzielnym Oddziale Obsługi Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kompleksowa obsługa szkoleń i innych form kształcenia w celu dokształcania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Izby Skarbowej w Zielonej Górze.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją staży, praktyk zawodowych, praktyk studenckich, w celu przygotowania zawodowego przyszłych pracowników, uczniów, studentów i aktywizacji zawodowej bezrobotnych.
- Sporządzanie analiz i sprawozdań na potrzeby Ministerstwa Finansów i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, dotyczące szkoleń pracowników Izby Skarbowej w Zielonej Górze, w celu dostarczenia informacji, w tym o potrzebach szkoleniowych i zapotrzebowaniu na środki finansowe na ten cel.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych, dotyczących obszarów objętych zakresem czynności na opisanym stanowisku pracy (szkolenia, staży, praktyk) w celu uregulowania i ujednolicenia postępowania w Izbie Skarbowej w Zielonej Górze,
- Współpraca z Głównym Księgowym Izby Skarbowej, urzędami skarbowymi woj. lubuskiego , z powiatowymi urzędami pracy woj. lubuskiego oraz szkołami i uczelniami w celu realizacji szkoleń, staży, praktyk zawodowych oraz studenckich.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca siedząca przy komputerze powyżej 4 godzin,
wykonanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń
biurowych,
praca przy komputerze, bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne lub ogólnokształcące
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów w sprawie organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres.
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji podatkowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów