- Ogłoszenie nr: 181389
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Sekcji Rachuby i Płac w Pionie Głównego Księgowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy Straży Granicznej,
- przyjmowanie do realizacji i dokonywanie potrąceń z uposażeń oraz innych należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy,
- terminowe rozliczanie wierzytelności,
- przygotowywanie danych do planowania miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych,
- prowadzenie ewidencji uposażeń funkcjonariuszy Straży Granicznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału.
Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim). Pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy/administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi wydatków osobowych,
- obsługa programu płacowego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów