- Ogłoszenie nr: 159309
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Kontroli
ul. Marszałkowska 3/5
00-624 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie czynności kontrolnych w jednostce kontrolowanej oraz sporządzanie protokołu kontroli/arkusza ustaleń,
- przygotowywanie dokumentacji pokontrolnej,
- przygotowywanie programów kontroli,
- prowadzenie monitoringu wykonania zaleceń i wniosków pokontrolnych,
- przygotowywanie propozycji do planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/wydziału,
- praca poza siedzibą urzędu (kontrole), częste wyjazdy służbowe,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- praca wymagająca dyspozycyjności.
- praca na pierwszym piętrze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa administracyjnego,
- znajomość ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o transporcie drogowym, o kierujących pojazdami, o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), pracy w zespole, analizy oraz formułowania i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- komunikatywność.
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne,
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku prowadzącym czynności kontrolne,
- przeszkolenie z zakresu procedur kontrolnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów