- Ogłoszenie nr: 175505
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 listopada 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie sprawdzeń i rejestracji w dostępnych bazach danych (Krajowy System Informacyjny Policji oraz Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych) oraz prowadzenie rejestru spraw operacyjnych;
- zbieranie danych i opracowywanie informacji dotyczących spraw realizowanych przez wydział oraz przetwarzanie danych;
- opracowywanie i prowadzenie pomocniczej dokumentacji kadrowej policjantów i pracowników wydziału, w tym: na polecenie kierownictwa wydziału przygotowywanie projektów wniosków dotyczących mianowania na stanowiska służbowe, mianowania na wyższy stopień policyjny oraz projektów wniosków o odznaczenia państwowe i resortowe, opinie służbowe, karty opisu stanowiska pracy;
- prowadzenie dokumentacji związanej z kursami i sprawdzianami ze strzelania oraz zajęciami wychowania fizycznego;
- prowadzenie rejestru teczek oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy wydziału;
- opracowywanie wniosków o nadanie upoważnień/uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom wydziału;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- praca przy monitorze ekranowym;
- wymuszona pozycja ciała.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera w szczególności pakietu Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- systematyczność;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”;
- przeszkolenie z ochrony informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów