- Ogłoszenie nr: 159395
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 kwietnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw sekretarsko-biurowych
- w Wydziale Ruchu Drogowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 21 – 045 Świdnik ul. Aleja Lotników Polskich 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Świdnik
- • Komenda Powiatowa Policji w Świdniku , ul. Aleja Lotników Polskich 1,
21 – 045 Świdnik
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej do komórki organizacyjnej i wysyłanie korespondencji jawnej,
- prowadzenie wymaganych przepisami rejestrów przeznaczonych do ewidencjonowania dokumentów jawnych,
- prowadzenie rejestrów zatrzymanych praw jazdy, dowodów rejestracyjnych, ukaranych mandatem karnym,
- sporządzanie skierowań dla kierowców na badania psychologiczne i lekarskie,
- wprowadzanie do systemu informatycznego Policji kart Prd 5/1, orzeczeń Sądów dot. osób naruszających przepisy ruchu drogowego, decyzji o cofnięciu, przywróceniu uprawnień do kierowania,
- udzielanie odpowiedzi do firm ubezpieczeniowych dot. szkód komunikacyjnych
- archiwizowanie wytworzonej dokumentacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała z możliwością robienia przerw.
Praca w budynku KPP w Świdniku w pomieszczeniu biurowym Wydziału Ruchu Drogowego usytuowanym na drugim piętrze. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bez barier architektonicznych (podjazdy przy wejściu do budynku, winda, przystosowanie sanitariatów na parterze budynku).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, kodeks wykroczeń, umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność, umiejętność działania pod presją czasu, umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet), wysoka kultura osobista.
- przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy), poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”, znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w Policji, 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów