- Ogłoszenie nr: 171421
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy
ul.Jagiellońska 23
58-100 Świdnica
Miejsce wykonywania pracy:
- Świdnica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- • obsługa kadrowa policjantów i pracowników komórek organizacyjnych Komendy, związana z przebiegiem służby i pracy oraz prowadzenie akt osobowych
- wykonywanie czynności związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym kandydatów do służby w Policji
- • opracowywanie decyzji i rozkazów organizacyjno-etatowych, rozkazów personalnych dotyczących policjantów oraz umów i aneksów dotyczących pracowników
- • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy
- • organizowanie i koordynowanie działań w zakresie postępowań kwalifikacyjnych na określone stanowiska służbowe w Komendzie
- • wprowadzanie do bazy SWOP danych kadrowych związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy oraz przebiegiem pracy pracowników Policji
- • obsługa programu ,,Płatnik '' oraz prowadzenie ewidencji statystyki i sprawozdawczości w zakresie tematyki kadrowej (KWP, SESPol,GUS)
- planowanie i realizacja szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- bariery architektoniczne: schody, brak wind
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z prowadzeniem kadr
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji, Kodeksu Pracy, ustawy o służbie cywilnej, KPA,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność formułowania wniosków i opinii,
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów