- Ogłoszenie nr: 163447
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2014 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw komunikacji społecznej
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przegląd i analiza mediów w zakresie wydarzeń społecznych, politycznych i kryzysowych na terenie województwa,
- bieżąca współpraca z przedstawicielami mediów oraz z komórkami organizacyjnymi LUW w Lublinie w zakresie przygotowywania projektów odpowiedzi na zapytania dziennikarskie,
- obsługa audiowizualna wydarzeń z udziałem wojewody,
- organizowanie konferencji prasowych i wywiadów dla wojewody, wicewojewody, a także osób wyznaczonych do reprezentowania w mediach LUW w Lublinie,
- analiza publikacji prasowych dotyczących administracji rządowej oraz działalności wojewody i LUW w Lublinie,
- przekazywanie kopii artykułów prasowych komórkom merytorycznym LUW w Lublinie do wiadomości lub w celu weryfikacji błędnych informacji,
- współpraca z Centrum Informacji Rządu, poprzez przesyłanie codziennych przeglądów prasy regionalnej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z przedstawicielami mediów.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- komunikatywność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe,
- przeszkolenie z zakresu komunikacji społecznej,
- umiejętność obsługi programów do obróbki zdjęć,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- umiejętność analizy i syntezy informacji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów