- Ogłoszenie nr: 168626
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2015 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw gospodarki nieruchomościami
- Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Chełm
- pl. Niepodległości 1
Chełm
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji oraz w trybie nadzorczym, opracowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz scaleń i wymian gruntów,
- pomoc w przygotowywaniu dokumentów i stanowisk dla organów II instancji i opracowywaniu projektów odpowiedzi na skargi kierowane do WSA,
- uczestniczenie w badaniu zasadności skarg na bezczynność i przewlekłość organów I instancji w postępowaniach dotyczących gospodarki nieruchomościami oraz scaleń i wymian gruntów,
- gromadzenie materiału dowodowego i udział w przygotowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, petycje, skargi i wnioski,
- archiwizowanie dokumentacji stanowiącej akta spraw z zakresu stanowiska pracy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ częste wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o scalaniu i wymianie gruntów, o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne,
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- studia podyplomowe z wyceny nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z orzecznictwem.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów