- Ogłoszenie nr: 181252
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Policach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- Zesspole Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police
Miejsce wykonywania pracy:
- Police
- Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pełnienie funkcji Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego,
- pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
- prowadzenie dokumentacji związanej z Ochroną Informacji Niejawnych,
- wprowadzanie danych do funkcjonujących programów, systemów, sprawdzanie i korzystanie z nich,
- prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z polityką kadrową jednostki,
- przeprowadzanie kontroli i przeglądów dokumentacji i systemów teleinformacyjnych pod kątem ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno - biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30.
Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
Praca wymagająca kontaktu z innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.
Wyjazdy do jednostki nadrzędnej,
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy - budynek KPP w Policach,
stanowisko pracy usytuowane w budynku,
wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.
Budynek nie jest wyposażony w windę i podjazdy dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość środowiska Windows,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość kodeksu pracy,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- znajomość ustawy o Policji,
- prawo jazdy min. kat. B.,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
- umiejętność użytkowania i administrowania sieci teleinformatycznych i systemów łączności,
- umiejętność samokształcenia się,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów