- Ogłoszenie nr: 161844
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2014 r.
Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wprowadzania danych
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej OB-I
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Łódź
ul. Zachodnia 47
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wprowadzanie do systemów komputerowych danych szczegółowych z różnorodnych dokumentów podatkowych (zeznań, deklaracji, informacji, aktów notarialnych) w celu zapewnienia kompletnej i aktualnej bazy danych oraz dostarczania pozostałym komórkom organizacyjnym urzędu informacji, do których składania zobowiązani są podatnicy, płatnicy i inkasenci.
- Sprawdzanie poprawności i segregowanie błędnych dokumentów ze względu na specyfikacje błędu (błędy wyliczeń, błędy lub brak danych rejestracyjnych, błędna właściwość miejscowa) w celu przekazania ich właściwym komórkom organizacyjnym.
- Sporządzanie raportów z wprowadzonych do systemów dokumentów informacyjnych w celu przekazania ich do archiwizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wykonywanie zadań pod presją czasu.
Narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy.
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Możliwość poruszania się po budynku – podjazdy, winda, drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana dla niepełnosprawnych na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej półroczne doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej,
- umiejętność obsługi systemów: POLTAX, Vies, CZM,
- znajomość obsługi komputera,
- szybka praca na klawiaturze,
- dokładność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- dobra koncentracja,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- niekaralność,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów