- Ogłoszenie nr: 163391
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 września 2014 r.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Kierownictwie w Wydziale Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17-go Stycznia 23
02-148 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17-go Stycznia 23
02-148 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie i obsługa sekretariatu Wydziału;
- ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i wchodzącej do Wydziału;
- przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu spraw kadrowych,
- kompletowanie teczek akt personalnych zwolnionych pracowników/funkcjonariuszy Oddziału przed przesłaniem ich do Archiwum Straży Granicznej;
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej pracowników/funkcjonariuszy (rejestry);
- znajomość i przestrzeganie zasad prowadzenia biurowości w zakresie przyjmowania, drukowania, rejestrowania i przekazywania dokumentów;
- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów w Wydziale, zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca w siedzibie Oddziału
-praca o charakterze administracyjno - biurowym w systemie 8-godzinnym
-budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych);
-pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu;
-możliwość poruszania się po obiekcie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna),
- komunikatywność
- znajomość w stopniu podstawowym zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- dobra organizacja pracy własnej,
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji pracowniczej
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- znajomość zagadnień dotyczących administracji publicznej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów