- Ogłoszenie nr: 168771
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno-biurowych
- w Komisariacie Policji w Witnicy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Wyszyńskiego 122
Miejsce wykonywania pracy:
- Witnica
- 66-460 Witnica ul. Żwirowa 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- segregowanie poczty, przedkładanie do dekretacji Komendanta, rozdzielanie poczty wpływającej, przygtowywanie do wysyłki poczty wychodzącej z komisariatu;
- prowadzenie rejestrów i dzienników pism jawnych i niejawnych: dziennika korespondencyjnego, dziennika ewidencji dokumentów oznaczonych klauzulą
- zapewnienie właściwej obsługi klientów zewnętrznych; obsługa urządzeń biurowych;
- udzielanie odpowiedzi na pisma o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym;
- archiwizacja i przekazywanie całości dokumentacji wytworzonej w Komisariacie do archiwum;
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa;
- praca 8 godzin na dobę;
- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę.
Budynek Komisariatu Policji w Witnicy usytuowany jest przy ul. Żwirowej 2. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku. Wejście główne do budynku przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku brak windy. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca przy sztucznym oświetleniu.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli
- znajomość obsługi komputera;
- umiejętność organizowania pracy własnej;
- systematyczność, operatywność, komunikacja interpersonalna.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów