- Ogłoszenie nr: 163656
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 października 2014 r.
Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kontroli skarbowej
- w komórce kontroli skarbowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Batorego 18
65-083 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie i dokumentowanie czynności kontrolnych pod ścisłym nadzorem upoważnionego inspektora kontroli skarbowej,
- ujawnianie nieprawidłowości noszących znamiona przestępstw i wykroczeń skarbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie urzędu oraz w siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej dyrektora urzędu (województwo lubuskie i kilka powiatów ościennych),
- w razie potrzeby wykonywanie czynności służbowych poza normalnymi godzinami pracy (również w porze nocnej, soboty, niedziele i święta),
- stres i zagrożenia związane z przeprowadzaniem kontroli,
- w siedzibie urzędu podjazd i winda dla osób niepełnosprawnych,
- praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość ustawy o kontroli skarbowej, Ordynacji podatkowej, materialnego prawa podatkowego.
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, ekonomiczne lub o innej specjalności przydatnej do kontroli skarbowej,
- studia podyplomowe o specjalności przydatnej do kontroli skarbowej,
- znajomość przepisów o rachunkowości,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów