- Ogłoszenie nr: 168396
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 marca 2015 r.
Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Oddziale Kancelaryjno-Sekretarskim
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
ul. Stacyjna 10
53-613 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,
- sprawdzanie prawidłowości wpływów oraz stanu i liczby załączników dołączonych do przesyłek,
- prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej oraz pocztowych książek nadawczych,
- skanowanie wybranych grup pism,
- wykonywanie kserokopii dokumentów i przekazywanie adresatom wg dekretacji,
- obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej Urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów)
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - przy jednym z wejść w bezpośrednim sąsiedztwie windy osobowej (kabina windy dostosowana do transportu osób na wózkach) znajduje się podjazd z barierkami dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na VI kondygnacji budynku,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- sumienność,
- dokładność
- umiejętność redagowania pism
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów