- Ogłoszenie nr: 181133
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2016 r.
Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Referacie Czynności Sprawdzających w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Bytom
- Urząd Skarbowy w Bytomiu
ul. Wrocławska 92
41-902 Bytom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- gromadzenie materiału dowodowego i przeprowadzanie czynności sprawdzających,
- pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie informacji zewnętrznych i wewnętrznych,
- analizowanie zgromadzonych dokumentów,
- ewidencjonowanie załatwionych spraw w odpowiednich rejestrach.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno – biurowa,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka dokumentów),
-kontakt z podatnikami.
-stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu, z tym, że praca związana jest z koniecznością poruszania się po budynku ( 3 kondygnacje),
-bariery architektoniczne: wejście do urzędu wyposażone w podjazd, platforma do przewozu osób niepełnosprawnych na parterze budynku, brak windy i toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,
-budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego proceduralnego i materialnego,
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi,
- obsługa programu Poltax, Word, Biblioteka akt, Excel,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów