- Ogłoszenie nr: 173846
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 października 2015 r.
Izba Skarbowa w Bydgoszczy
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw planowania kontroli oraz analizowania infromacji o wydatkach i wartości zgromadzonego mienia
- w Wieloosobowym Stanowisku Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Inowrocław
- Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
al. Niepodległości 5
88-100 Inowrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- gromadzenie oraz analizowanie danych i informacji zewnętrznych oraz wewnętrznych stanowiących źródło kontroli w celu przygotowania projektów planów kontroli podatkowej
- prowadzenie czynności sprawdzających z zakresu podatku dochodowego od dochodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych w celu rozpoznania sprawy i jej zakończenia bądź skierowania sprawy do wszczęcia postępowania podatkowego
- analizowanie realizacji zadań w podstawowych obszarach działalności urzędu w celu koordynacji działań zmierzających do poprawy wyników pracy
- współdziałanie z Urzędami Kontroli Skarbowej w ramach porozumienia podpisanego pomiędzy Dyrektorem Izby Skarbowej, Dyrektorem Urzędu Kontroli Skarbowej oraz urzędami skarbowymi w celu przygotowania projektów planów kontroli skarbowej
- kierowanie wniosków o wszczęcie postępowania podatkowego w przypadku podatników, u których w danym roku podatkowym występuje nadwyżka wydatków nad dochodami w celu określenia w dalszym postępowaniu zobowiązania podatkowego
- wprowadzanie danych do aplikacji Dochody i Wydatki Podatników (DWP) w celu zapewnienia właściwej pracy komórki
- prowadzenie rejestrów celem sporządzania sprawozdawczości
- przygotowanie i przekazanie do archiwum zakładowego dokumentów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca wymagająca stałej aktualizacji wiedzy ze względu na zmieniające się warunki prawne wynikające z częstych nowelizacji przepisów,
- bezpośredni lub telefoniczny kontakt z pracownikami lub klientem zewnętrznym,
- praca wymagająca posiadania umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności organizacyjnych,
- często występująca presja czasu przy wykonywaniu zadań.
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu administracyjnym, ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów