- Ogłoszenie nr: 163018
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2014 r.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej funkcjonującej przy Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw w zakresie wydatkowania środków budżet., znajdujących się w dyspoz. Wojewody z działu710, rozdz.71013 (funkcja7, zad. 7.3), dot. prac geodez. i kartograf. (nieinwest.), stanowiących dotacje celowe dla samorz. powiat. i samorz. wojew., wykon. zadania z zakresu adm. rząd. zgodnie z ust. z dnia 27.08.2009r. o fin.pub. w celu zapewn. prawidł. i celowości wydatk. ww. dotacji
- wykonywanie czynności pomocniczych (administracyjnych i formalnych), w stosunku do samodzielnych stanowisk pracy w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w celu ułatwienia sprawnej i terminowej realizacji zadań przez osoby zajmujące te stanowiska
- prowadzenie spraw w zakresie wydatkowania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z działu 710, rozdziału 71013 (funkcja 7, zadanie 7.3), na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w celu sprawnego funkcjonowania Kujawsko-Pomorskiego WINGiK oraz WIGiK
- współuczestnictwo w rozpatrywaniu skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego WINGiK, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geod. i kartograf.
- kontrola prawidłowości oraz terminowości realizacji zadań w dziedzinie geodezji i kartografii w jednostkach samorządu terytorialnego oraz jednostkach wykonawstwa geodezyjnego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań nałożonych na te jednostki
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu".
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedury administracyjnej
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- efektywna komunikacja, myślenie analityczne, współdziałanie w grupie
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z finansami publicznymi lub z geodezją i kartografią
- znajomość oprogramowań do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- odporność na stres
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 lub 2
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów