- Ogłoszenie nr: 180257
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 kwietnia 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Komunikacji Społecznej, Zespół Obsługi Kancelaryjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GORZOWIE WLKP.
UL. KWIATOWA 10
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa kancelaryjna Zespołu Psychologów i Jednoosobowego Stanowiska ds. Audytu Wewnętrznego,
- Organizowanie i koordynowanie procesu przekazywania dokumentacji i składników majątkowych w komórkach organizacyjnych KWP w Gorzowie Wlkp. oraz w jednostkach Policji woj. lubuskiego,
- Przeprowadzanie diagnoz prawidłowości postępowania z zakresu obiegu dokumentów jawnych w komórkach organizacyjnych KWP w Gorzowie Wlkp. i jednostkach podległych woj. lubuskiego,
- Odbieranie korespondencji z poczty specjalnej skierowanej do kierownictwa KWP, Zespołu ds. Prawnych, Zespołu Psychologów, Zespołu Prasowego, Zespołu ds. BHP, Jednoosobowego Stanowiska ds. Audytu Wewnętrznego, Jednoosobowego Stanowiska ds. Ochrony Praw Człowieka oraz korespondencji bez dokładnie wskazanego adresata,
- Dokonywanie podziału i ewidencjonowanie odebranej korespondencji z poczty specjalnej,
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu zasad pracy kancelaryjnej i obiegu dokumentów jawnych dla pracowników i policjantów z KWP w Gorzowie Wlkp. oraz dla osób z jednostek podległych,
- Udzielanie bieżących instruktarzy z zakresu pracy kancelaryjnej dla pracowników i policjantów z KWP w Gorzowie Wlkp. oraz dla osób z jednostek podległych,
- Protokołowanie odpraw wydziałowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
-większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
- praca biurowa na trzecim piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, itp.
- w budynku znajduje się winda,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła obsługa komputera,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub humanistyczne,
- szkolenie z zakresu pracy kancelaryjnej,
- prawo jazdy kat. B.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów