- Ogłoszenie nr: 159322
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 kwietnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi sekretarsko - biurowej
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
- Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów wpływających i wychodzących w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale
- odręczna ewidencja pism i dokumentów wpływających i wychodzących, w celu zapewnienia właściwego obiegu korespondencji
- przyjmowanie i wysyłanie poczty zwykłej i specjalnej jawnej
- obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo - mailowego w celu uzyskania i dostarczenia informacji powstałych w toku bieżącej pracy
- sporządzanie pism na polecenie Naczelnika w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
- gromadzenie, aktualizowanie, ewidencja aktów prawnych w celu zapoznania policjantów z obowiązującymi aktami prawnymi
- prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwienia spraw w celu wsparcia bieżącej pracy wydziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa wykonywana na drugim piętrze budynku, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym
Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym poniżej
4 godzin, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy bądź stażu na stanowiskach administracyjno - biurowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- wykształcenie średnie administracyjno - biurowe
- umiejętność organizowania pracy własnej i w komórce
- samodzielność
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- 1 rok doświadczenia zawodowego pracy lub stażu na stanowiskach administracyjno - biurowych
- znajomość przepisów dot. obiegu poczty oraz pracy kancelaryjno - biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów