- Ogłoszenie nr: 170510
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 czerwca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Nakle n. Notecią
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjno-organizacyjnej
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
Miejsce wykonywania pracy:
- Nakło nad Notecią
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji pism w formie manualnej i elektronicznej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią;
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendantowi Powiatowemu Policji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
- archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów i rozliczenia się z posiadanych liczb;
- prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej korespondencji jawnej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
- przygotowywanie i prowadzenie obsługi organizacyjnej spotkań z interesantami i gośćmi;
- prowadzenie terminarza spotkań i narad Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu, obsługa kancelaryjno-administracyjna Komendy Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią
Budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność współpracy
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa,
- 3 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej,
- znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji dokumentów oraz o ochronie danych osobowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów