- Ogłoszenie nr: 166305
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 stycznia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw administracyjno-kancelaryjnych
- Zespół ds. Prezydialnych Komisariatu Policji I w Zielonej Górze
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Zielona Góra
- Komisariatu Policji I w Zielonej Górze
Osiedle Pomorskie 8a
65-548 Zielona Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji, przepisów prawnych oraz prowadzenie dziennika korespondencyjnego, skorowidza do dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru rekwizycji, ewidencji przepisów prawnych i innej dokumentacji;
- kopertowanie, ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem placówki Poczty Specjalnej
- przedkładanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji przełożonemu
- prowadzenie list obecności f-szy i pracowników cywilnych Komisariatu, ewidencji urlopów
- archiwizacja dokumentacji manipulacyjnej Sekretariatu. Sporządzanie wykazów teczek
- ewidencjonowanie, kompletowanie i przechowywanie wpływających przepisów prawnych
- sporządzanie wykazów wraz z kartami PRD-5
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym;
• podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
• obsługa komputera do 4 godzin na dobę;
• czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Budynek Komisariatu Policji I w Zielonej Górze, usytuowany jest przy Os. Pomorskim 8a, budynek dwukondygnacyjny. Jest budynkiem użyteczności publicznej o charakterze administracyjno-biurowym, przeznaczonym do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość:
- Zasady pracy kancelaryjnej;
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
- Zarządzenie nr 6 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.12.2011r. w sprawie
- Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
- Zarządzenie nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.12.2007 r.
- Rozporządzenie MSWiA z dnia 07.06.2002 r. w sprawie urlopów policjantów (z późn. zm.)
- ✔ umiejętność obsługi komputera ( Open Office, MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook) oraz standardowych urządzeń biurowych;
- umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz
- umiejętność interpretacji przepisów
- średnie profilowane preferowane administracyjne
- umiejętności organizacyjne, sumienność, dokładność
- umiejętność koordynowania działań i zarządzania czasem.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów