Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   lubelskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    13 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    12 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
lubelskie, Lubartów
praca stacjonarna
2469 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Lubartów
Ogłoszenie o naborze Nr 13423

Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30-15.30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z: pracą z dokumentami, wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych min. takich jak: telefon, drukarka itp. oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Na stanowisku starszego referenta zadania realizowane są samodzielnie. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57A, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie rampa podjazdowa do drzwi wejścia głównego ( drzwi wejściowe powyżej 90 cm ) i jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się w sąsiedztwie wejścia głównego do budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody wewnętrzne na I piętro, brak windy, kondygnacja budynku, na której znajduje się stanowisko nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Budynek Komendy nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Naczelnika Wydziału Kryminalnego i jego zastępców.
  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych w Wydziale w zakresie dokumentów jawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi Wydziału lub jego Zastępcom.
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym lub dzienniku podawczym Wydziału.
  • Prowadzenie skorowidza imiennego i rzeczowego do dziennika korespondencyjnego.
  • Rozdział korespondencji lub przesyłek zgodnie z dekretacją Naczelnika oraz zapewnienie terminowego obiegu korespondencji wewnątrz Wydziału.
  • Przygotowywanie korespondencji wytworzonej w Wydziale do wysłania za pośrednictwem poczty specjalnej oraz urzędu pocztowego.
  • Prowadzenie Rejestrów: kart Mrd 5, druków KSIP.
  • Wprowadzanie i uzupełnianie danych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych.
  • Zapoznawanie policjantów Wydziału z obowiązującymi aktami prawnymi zgodnie z Kartą Zapoznania oraz ich gromadzenie i udostępnianie.
  • Redagowanie pism zgodnie z wytycznymi bezpośredniego przełożonego sporządzanie pism metodą komputerową oraz powielanie dokumentów.
  • Przekazywanie do Prokuratury Rejonowej oraz innych organów akt postępowań przygotowawczych po akceptacji Naczelnika Wydziału Kryminalnego.
  • Prowadzenie archiwizacji akt kontrolnych prowadzonych postępowań przygotowawczych po akceptacji Naczelnika Wydziału Kryminalnego.
  • Przygotowywanie wytworzonej na stanowisku pracy dokumentacji, w tym: materiałów spraw ostatecznie załatwionych, celem przekazania do Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie oraz niszczenie dokumentacji niearchiwalnej kat. BC na podstawie zatwierdzonego protokołu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i innych urządzeń biurowych,
  • Umiejętność redagowania pism,
  • Umiejętność organizowania pracy, komunikowania się i współpracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U nr 182 z późn. zm)
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   lubelskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Staż urzędniczy

    Sąd Okręgowy w Lublinie   Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  część etatu   3 225 zł brutto/mies.
    13 dni
    Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Specjalista ds. magazynowych

    Gestamp Polska Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Magazyn części zamiennych (Dział Zakupów) Obowiązki: Zapewnienie płynnego przepływu części przez magazyn; Przyjmowanie i wydawanie towaru, Optymalizowanie oraz usprawnianie procesów magazynowych; Przygotowywanie ofert, negocjacje z dostawcami, optymalizacja cen; Codzienny kontakt z...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    12 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...