Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 18200
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym. Praca administracyjno-biurowa od poniedziałku do piątku w wymiarze 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo. Kilka razy w miesiącu występuje obsługa klientów zewnętrznych. Obsługa klientów zewnętrznych polega na kontaktach telefonicznych z Wydziałami promocji instytucji szczebla centralnego, wojewódzkiego i terenowego, uczestnikami spotkań, konferencji, narad Komendanta celem koordynacji działań promocyjnych. Występuje stres podczas prowadzenia rozmów z klientami zewnętrznymi w sprawach dotyczących realizacji przedsięwzięć promocyjnych, założeń projektów promocji Oddziału.Zakres zadań
- tworzenie projektów pism okolicznych, życzeń, podziękowań, korespondencji celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu na zewnątrz,
- uczestniczenie w organizacji narad, spotkań, wizyt delegacji krajowych, uroczystości zewnętrznych i wewnętrznych oddziału celem sprawnego przebiegu,
- bieżące monitorowanie przedsięwzięć realizowanych przez terenowe organy administracji rządowej, samorządu terytorialnego oraz instytucje państwowe celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu i formacji w środowisku i społeczeństwie,
- publikowanie na stronie intranetowej wewnętrznych aktów prawnych oraz przesyłanie ich właściwym adresatom celem zapewnienia właściwego obiegu informacji,
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy oraz pracowników Sekcji Prezydialnej,
- archiwizowanie dokumentacji Wydziału Koordynacji Działań Sekcji Prezydialnej celem zapewnienia ich ochrony i prawidłowego wykorzystania,
- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy Sekcji Prezydialnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- komunikatywność
- znajomość zasad savoir-vivre
- umiejętność organizacji pracy własnej
- zdolność do samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji w celu wykonywania zleconych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera (sieć internet, edytory tekstu, program Power Point)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ogólna wiedza na temat struktury i działalności władz samorządowych