- Ogłoszenie nr: 180609
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 maja 2016 r.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw prawnych
- w Centrum Informacyjnym Rządu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie na potrzeby Wydziału wybranych projektów aktów prawnych, innych dokumentów oraz stanowisk Rządu do projektów inicjowanych przez Prezydenta RP, posłów, Senat RP oraz obywateli
- monitorowanie procesu legislacyjnego wybranych projektów aktów normatywnych oraz obszarów prawa, wyszukiwanie zmian, komentarzy i orzeczeń
- udzielanie wyjaśnień w przedmiocie stosowania prawa oraz porad prawnych w przedmiocie realizowanych przez Wydział spraw
- udział w spotkaniach zespołów merytorycznych na poziomach: KPRM, ministerstw, międzyresortowym, ośrodków badawczych lub innych podmiotów zewnętrznych
- sporządzanie analiz, notatek i materiałów informacyjnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze doradztwa prawnego
- dobra znajomość przepisów prawa, w szczególności prawa gospodarczego i procesu legislacyjnego
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
- umiejętność argumentowania
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- aplikacja radcowska, adwokacka lub legislacyjna
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w samodzielnym sporządzaniu pism procesowych
- kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- znajomość programów informacji prawnej (Lex, Legalis)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów