- Ogłoszenie nr: 172567
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 sierpnia 2015 r.
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw nieruchomości rolnych i rewindykacji mienia
- w Oddziale Nieruchomości Rolnych i Rewindykacji Mienia w Wydziale Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z rewindykacją praw majątkowych osób fizycznych,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem i orzecznictwem w zakresie scaleń i wymiany gruntów,
- prowadzenie spraw dotyczących potwierdzania prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP,
- prowadzenie spraw dotyczących nabycia przez gminy prawa własności nieruchomości rolnych Skarbu Państwa,
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem gruntów rolnych i leśnych Skarbu Państwa Lasom Państwowym.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy
do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra.
Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne lub wyższe prawnicze, lub wyższe z zakresu gospodarki nieruchomościami, lub inne wyższe z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym lub w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami - powyżej 1 roku,
- znajomość przepisów ustaw: Kodeksu cywilnego, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, o scalaniu i wymianie gruntów, o lasach oraz Dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego o przeprowadzeniu reformy rolnej,
- znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów