Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

Starszy specjalista w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3293 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168590
  • Data ukazania się ogłoszenia: 08 kwietnia 2015 r.

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie

  • Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    00-015 Warszawa, Sienkiewicza 3

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • naliczanie miesięcznych wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz sporządzanie listy płac pracowników w celu dokonania wypłaty,- naliczanie miesięcznych wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz sporządzanie listy płac pracowników w celu dokonania wypłaty,
  • sporządzanie miesięcznych rozliczeń składek na ubezpieczenia społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy w celu wypełniania obowiązku wobec ZUS i urzędu Skarbowego,
  • księgowanie operacji finansowych w celu dostarczenia aktualnej informacji finansowej,
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatku (PIT) w celu przekazania informacji pracownikom i właściwym Urzędom Skarbowym,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w celu zamknięcia roku finansowego i dostarczenia informacji o aktywach i pasywach Inspektoratu
  • wypełnianie miesięcznych deklaracji dla PFRON oraz naliczanie należnych składek w celu przekazania Państwowemu Funduszowi Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • rejestrowanie do ubezpieczeń społecznych nowozatrudnionych pracowników wraz z członkami rodziny oraz wyrejestrowywanie odchodzących w celu wypełnienia obowiązku pracodawcy

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
    Praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga koncentracji i dokładności w wykonywaniu zadań
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych
    Inne
    Brak dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
    • znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
    • znajomość ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
    • znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
    • znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
    • rzetelność i terminowość
    • radzenie sobie z presją
    • samodzielne rozwiązywanie problemów
    • obsługa programów kadrowo-płacowych
    • obsługa programu Płatnik
    • obsługa komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne)
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu finanse i rachunkowość
  • doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej
  • umiejętność samodzielnego sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego
  • umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego oraz finanse i księgowość „Symfonia”

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty