- Ogłoszenie nr: 168590
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 kwietnia 2015 r.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
- Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 00-015 Warszawa, Sienkiewicza 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie miesięcznych wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz sporządzanie listy płac pracowników w celu dokonania wypłaty,- naliczanie miesięcznych wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz sporządzanie listy płac pracowników w celu dokonania wypłaty,
- sporządzanie miesięcznych rozliczeń składek na ubezpieczenia społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy w celu wypełniania obowiązku wobec ZUS i urzędu Skarbowego,
- księgowanie operacji finansowych w celu dostarczenia aktualnej informacji finansowej,
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatku (PIT) w celu przekazania informacji pracownikom i właściwym Urzędom Skarbowym,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w celu zamknięcia roku finansowego i dostarczenia informacji o aktywach i pasywach Inspektoratu
- wypełnianie miesięcznych deklaracji dla PFRON oraz naliczanie należnych składek w celu przekazania Państwowemu Funduszowi Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- rejestrowanie do ubezpieczeń społecznych nowozatrudnionych pracowników wraz z członkami rodziny oraz wyrejestrowywanie odchodzących w celu wypełnienia obowiązku pracodawcy
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
Praca wymagająca współpracy w zespole, komunikowania się z pracownikami urzędu i jednostkami zewnętrznymi, wymaga koncentracji i dokładności w wykonywaniu zadań
Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego lub przenośnego, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych
Inne
Brak dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
- znajomość ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
- znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- rzetelność i terminowość
- radzenie sobie z presją
- samodzielne rozwiązywanie problemów
- obsługa programów kadrowo-płacowych
- obsługa programu Płatnik
- obsługa komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne)
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu finanse i rachunkowość
- doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej
- umiejętność samodzielnego sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego oraz finanse i księgowość „Symfonia”
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów