What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
8 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
Starszy Specjalista w Wydziale Gospodarki Własnościowej
Starszy Specjalista w Wydziale Gospodarki Własnościowej
Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
mazowieckie, Konstancin-Jeziorna
praca stacjonarna
2402 dni temu
Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko:
Starszy Specjalista w Wydziale Gospodarki Własnościowej
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: DE/WGW/SS/09/17
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
Ustalanie rodzaju podatku, podstawy opodatkowania dla gruntów, budynków i budowli w zakresie majątku sieciowego i przekazywanie dyspozycji niezbędnych do sporządzania deklaracji podatkowych i ewentualnych korekt;
Analiza bieżących oraz przyszłych zdarzeń gospodarczych z obszaru majątku sieciowego i procesu inwestycyjnego skutkujących powstaniem zobowiązań podatkowych po stronie PSE S.A.;
Przygotowywanie danych planistycznych, statystycznych do sprawozdań finansowych i audytorskich w zakresie podatków od nieruchomości i innych opłat dotyczących majątku sieciowego;
Przygotowywanie danych do kalkulacji Taryfy PSE S.A. zatwierdzanej przez Prezesa URE z tytułu kosztów podatków i opłat obszaru działalności i odpowiedzialności Departamentu Eksploatacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii, finansów, księgowości, kontrolingu, podatków);
Min. 4-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
Mile widziana znajomość branży energetycznej, w tym procesu naliczania podatków;
Znajomość systemu mySAP.com;
Znajomość zasad rachunkowości, prawa administracyjnego i podatkowego;
Znajomość prawa budowlanego;
Tytuł doradcy podatkowego;
Umiejętność priorytetyzacji zadań, analitycznego i krytycznego myślenia a także formułowania wniosków;
Umiejętność prezentacji wyników procesu, sumienność, rzetelność; dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
8 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...