Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesa

Starszy specjalista w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesa

Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3492 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163322
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 września 2014 r.

Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesa

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Statystyczny
    Al. Niepodległości 208
    00-925 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pomoc i współudział w przygotowywaniu projektów rozporządzeń RM w sprawie PBSSP oraz projektów rozporządzeń Prezesa RM w sprawie wzorów formularzy, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w PBSSP, w tym projektów zmian ww. rozporządzeń,
  • pomoc i współudział w dystrybucji, zgodnie z dekretacją, projektów aktów prawnych lub innych dokumentów rządowych nadesłanych do GUS oraz w przygotowaniu na podstawie zebranych opinii właściwych komórek projektów pism w celu opracowania stanowiska Prezesa GUS do opiniowanych dokumentów,
  • monitorowanie zamieszczanych na stronie RCL lub na stronach internetowych (w BIP) ministerstw i urzędów centralnych projektów aktów prawnych w celu zapoznania się z dokumentami, które nie zostały nadesłane do zaopiniowania a mogą być istotne dla statystyki publicznej i przygotowywanie informacji o takich projektach,
  • współpraca z departamentem właściwym do spraw współpracy międzynarodowej w celu analizy nowych regulacji prawnych UE i ich wpływu na PBSSP.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca administracyjno-biurowa.
    - Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej. Ponadto w budynku znajduje się tylko jedna toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych usytuowana na poziomie parteru.
    - Praca przy komputerze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o statystyce publicznej,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość zasad techniki prawodawczej i przepisów dotyczących stanowienia i ogłaszania prawa; prawa UE,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
    • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
    • rzetelność i terminowość,
    • orientacja na cele, organizacja pracy własnej,
    • komunikacja pisemna, komunikacja interpersonalna,
    • umiejętność współpracy,
    • poszukiwanie informacji,
    • kreatywność, otwartość na zmiany,
    • myślenie analityczne i systemowe.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie z zakresu legislacji, studia podyplomowe z zakresu prawa UE,
  • znajomość regulacji prawnych UE w zakresie statystyki, znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i służb statystyki publicznej,
  • doświadczenie w pracy w komórce prawnej w administracji publicznej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty