- Ogłoszenie nr: 172519
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw administrowania systemami Elektronicznej Wymiany Informacji dotyczących Zabezpieczenia Społecznego (EESSI)
- w Wydziale Przetwarzania Danych w Departamencie Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Bracka 4, 00-502 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie krajowym modułem Systemu Elektronicznej Wymiany Informacji dotyczących Zabezpieczenia Społecznego (EESSI) w centralnym środowisku przetwarzania danych MPiPS, w tym aplikacjami, bazami danych i systemami,
- monitorowanie działania zasobów teleinformatycznych i aplikacji użytkowych wdrożonych w centralnym środowisku przetwarzania danych na potrzeby EESSI, w tym prowadzenie rejestru występujących awarii i sposobu ich usunięcia,
- szacowanie ryzyk wystąpienia zagrożeń oraz incydentów po stronie infrastruktury teleinformatycznej centralnego środowiska przetwarzania danych MPiPS związanej z EESSI, badanie podatności na ich wystąpienie oraz podejmowanie działań zapobiegających tym ryzykom,
- współpraca z właściwą komórką organizacyjną Ministerstwa w przygotowaniu i prowadzeniu zamówień publicznych w obszarze systemów i narzędzi ICT eksploatowanych w centralnym środowisku przetwarzania danych MPiPS związanych z EESSI, realizowanych w ramach przyznanych środków budżetowych,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, użytkownikami końcowymi eksploatującymi system EESSI wdrażany w centralnym środowisku przetwarzania danych,
- przygotowywanie projektów i propozycji rozbudowy i rozwoju centralnego środowiska przetwarzania danych MPiPS na potrzeby EESSI, w tym uczestnictwo w posiedzeniach zespołów technicznych pracujących przy Komisji Europejskiej,
- prowadzenie w ramach nadzorowanych aplikacji użytkowych rejestru wykorzystywanych i wolnych licencji wykorzystywanych w ramach systemu EESSI.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Nietypowe godziny pracy. Zagrożenie korupcją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie naciskami grup przestępczych. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych.
Budynek przy ul. Brackiej 4 jest niedostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ICT, w zakresie administrowania systemami teleinformatycznymi lub administrowania siecią lub administrowania bazami danych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2),
- znajomość budowy i konfiguracji systemów teleinformatycznych i baz danych,
- znajomość platform do monitorowania zasobów sprzętowych w środowisku ICT,
- znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów,
- znajomość środowiska VMware,
- znajomość przepisów prawa z zakresu informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera: MS Office.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów