Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2638 dni temu
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 7568

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. zwolnieni funkcjonariusze Policji)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach zwykłych i nadzwyczajnych w sprawach osobowych dotyczących policjantów Komendy Głównej Policji oraz opracowywanie projektów pierwszoinstancyjnych decyzji administracyjnych Komendanta Głównego Policji oraz projektów drugoinstancyjnych decyzji administracyjnych Komendanta Głównego Policji wydawanych w związku ze złożeniem wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z obsługą kadrową policjantów Komendy Głównej Policji w zakresie zastrzeżonym dla Komendanta Głównego Policji w sprawach osobowych określonych w odrębnych przepisach oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych,
  • opiniowanie raportów, podań, wniosków, odwołań, skarg i zażaleń oraz pism kierowanych do Komendanta Głównego Policji lub dyrektora biura w sprawach osobowych policjantów Komendy Głównej Policji oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi,
  • rejestrowanie, sprawdzanie, klasyfikowanie, weryfikowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie danych osobowych policjantów Komendy Głównej Policji zawartych w module kadrowym Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP),
  • współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji,
  • sporządzenie analiz i zestawień oraz przeprowadzanie ocen i badań określonych zjawisk i problemów dotyczących stosunku służbowego policjantów,
  • przygotowywanie i przekazywanie organom emerytalnym dokumentów stanowiących podstawę wydania decyzji emerytalno-rentowych w stosunku do policjantów Komendy Głównej Policji,
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych dotyczących spraw osobowych policjantów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunkach: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z zakresu administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o Policji oraz przepisów dotyczących stosunku służbowego policjantów,
  • bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność argumentowania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty