Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2509 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 11269

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Limanowskiego 23 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • przeprowadzanie kontroli planowych i pozaplanowych w zakresie wydatkowania, dokumentowania oraz rozliczania otrzymanych i wydatkowanych środków Funduszy, których dysponentem jest minister właściwy ds. pracy,
  • przeprowadzanie kontroli planowych i pozaplanowych w komórkach organizacyjnych MRPiPS oraz kontroli dotyczących oceny stopnia realizacji zadań zleconych przez Ministra i sposobu wykorzystania przyznanych środków finansowych,
  • sporządzanie programów kontroli w poszczególnych zagadnieniach tematycznych określających kierunki badań i metodykę postępowania,
  • sporządzanie dokumentów pokontrolnych dla dyrektorów kontrolnych komórek organizacyjnych Ministerstwa i kierowników kontrolowanych jednostek,
  • opracowywanie analiz i sprawozdań zbiorczych o wynikach przeprowadzonych kontroli,
  • udział w sporządzeniu rocznego Planu Kontroli Biura,
  • ­uczestniczenie w pracach związanych z kontrolą zarządczą zleconych przez dyrektora Biura,
  • ­przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących zakresu działania Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w przeprowadzaniu kontroli finansowej
  • ­Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • ­Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie skarg i wniosków
  • ­Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • ­Znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • ­Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • ­Znajomość struktury i zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty