Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 14352
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań– permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Zakres zadań
- prowadzenie kampanii/działań/projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, w tym m.in. koordynowanie działań komunikacyjnych, wybór kanałów i narzędzi komunikacji, monitorowanie przebiegu kampanii i analizowanie jej efektywności
- utrzymywanie kontaktów z mediami, w tym opracowywanie i udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane na adres poczty elektronicznej, udzielenie wyjaśnień i sprostowań do publikacji medialnych, przygotowywanie i rozsyłanie komunikatów do mediów dotyczących działań/inicjatyw/programów podejmowanych w Ministerstwie oraz autoryzowanie wywiadów
- inicjowanie, opracowywanie i koordynowanie strategii informacyjnej/ promocyjnej/edukacyjnej Ministerstwa, w tym m.in. przygotowywanie i aktualizowanie identyfikacji wizualnej oraz opracowywanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji
- zapewnienie obsługi medialnej wizyt i spotkań/ konferencji prasowych/briefingów
- opracowywanie dokumentów/informacji/analiz na potrzeby obsługi medialnej Ministra i Rządu, w tym prowadzenie dokumentacji wywiadów i wypowiedzi Kierownictwa Ministerstwa, bieżące monitorowanie serwisów agencji informacyjnych, przygotowywanie codziennych przeglądów mediów, przygotowywanie tez i materiałów pomocniczych do wystąpień członków Kierownictwa oraz redagowanie projektów wystąpień publicznych
- zarządzanie/prowadzenie strony internetowej/ serwisów internetowych/ profili społecznościowych
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych
- udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań w zakresie komórki organizacyjnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe preferowane na kierunku dziennikarstwo lub marketing lub PRdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze informacji lub promocji lub dziennikarstwa
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość zagadnień w zakresie działów administracji rządowej: rybołówstwo, gospodarka morska i żegluga śródlądowa
- znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej
- znajomość rynku mediów
- wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność redagowania tekstów
- organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- komunikacja
- myślenie analityczne
- współpraca
- rzetelność
- kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe