Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 16851
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek jest wyposażony w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych urzędu w celu sprawdzenia prawidłowości realizowanych zadań
- opracowywanie dokumentacji z kontroli, w tym projektów wystąpień pokontrolnych oraz kontrolowanie realizacji zaleceń pokontrolnych, w celu udokumentowania stanu wykonania kontroli i stwierdzonych nieprawidłowości, a także przygotowywanie projektów zawiadomień do właściwych instytucji, gdy jest to niezbędne z uwagi na ustalenia kontroli
- monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych zawartych w wystąpieniach pokontrolnych opracowanych w wyniku przeprowadzonych kontroli w celu potwierdzenia ich realizacji przez komórkę kontrolowaną
- sporządzanie projektów programów kontroli
- współudział w planowaniu kontroli wewnętrznej
- sporządzanie sprawozdań i informacji z przeprowadzanych kontroli wewnętrznych
- opracowywanie propozycji doskonalenia działania Urzędu na podstawie wyników kontroli, w celu usystematyzowania kontroli wewnętrznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości
- znajomość kpa i ustawy o służbie cywilnej
- odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
- umiejętność analitycznego myślenia
- asertywność, umiejętność argumentacji, samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność rozwiązywania problemów
- łatwość w komunikowaniu się
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku
- umiejętność dostosowywania się do zmian