Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 19544
Warunki pracy
• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, wyjazdy w teren w celu przeprowadzenia kontroli,• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na VI piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- rozliczanie finansowo zadania dofinansowanego w ramach Programu rozwój gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej oraz odpowiedzialność za weryfikację dokumentów złożonych przez beneficjentów programu (tj.: faktury, oświadczenia, protokoły odbioru robót, umowy),
- sprawowanie nadzoru w zakresie organizacji i zarządzania ruchem na drogach publicznych, dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i bezpieczeństwem ruchu drogowego oraz wyjaśnianie i udzielanie odpowiedzi do zgłaszanych skarg, wniosków i postulatów w ww. zakresie,
- współuczestniczenie w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem, przekazywaniem, rozliczaniem i kontrolowaniem dotacji przekazywanych jednostkom samorządu terytorialnego min. w zakresie zadań zleconych,
- weryfikowanie uchwał jednostek samorządu terytorialnego w zakresie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub ekonomiczne lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej - co najmniej 2 lata
- znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o kontroli w administracji rządowej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o dostępie do informacji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych