Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń
Statystyk informatyk w Oddziale w Toruniu

Statystyk informatyk w Oddziale w Toruniu

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Toruń
praca stacjonarna
3070 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175595
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • statystyk informatyk
  • do spraw obsługi informatycznej oraz organizacji i realizacji badań statystycznych
  • w Oddziale w Toruniu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Toruń
  • Urząd Statystyczny w Bydgoszczy. Oddział w Toruniu.
    ul. Mickiewicza 10/16
    87-100 Toruń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie na poziomie oddziału obsługi technologiczno-informatycznej przetwarzania danych pozyskanych w statystycznych badaniach rynku pracy realizowanych na rzecz statystyki ogólnokrajowej oraz ankietowych badaniach statystycznych,
  • udzielanie sprawozdawcom wsparcia i wyjaśnień organizacyjnych, technicznych i merytorycznych,
  • zbieranie, gromadzenie oraz opracowywanie danych statystycznych przekazywanych na sprawozdaniach i innych materiałach statystycznych wpływających do urzędu,
  • zapewnienie na poziomie oddziału bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony danych,
  • usuwanie usterek infrastruktury informatycznej oraz poszukiwanie, wdrażanie i dokumentowanie metody i procedury eliminacji potencjalnych awarii technicznych urządzeń i oprogramowania,
  • prowadzenie na poziomie oddziału gospodarki zasobami informatycznymi,
  • przeprowadzanie kontroli formalnej, logicznej i rachunkowej zgromadzonych danych oraz wyjaśnianie potencjalnych błędów z jednostkami sprawozdawczymi,
  • zbieranie, gromadzenie oraz opracowywanie danych statystycznych pozyskiwanych poprzez wywiady bezpośrednie lub telefoniczne.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
    -sporadyczne występowanie delegacji służbowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, korytarze mają szerokość odpowiednią dla wózków inwalidzkich
    - pomieszczenia biurowe znajdują się na II i III piętrze, w budynku brak wind przystosowanych do potrzeb niepełnosprawnych (odpowiednia szerokość drzwi), do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, korytarze mają szerokość odpowiednią dla wózków inwalidzkich, brak odpowiedniej szerokości drzwi prowadzących do pomieszczeń biurowych,
    -w budynku brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
    • znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
    • bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel,
    • komunikatywność,
    • umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia.
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
  • przeszkolenie w zakresie metodologii badań statystycznych rynku pracy prowadzonych przez statystykę publiczną,
  • przeszkolenie w zakresie metodologii rolniczych ankietowych badań statystycznych prowadzonych przez statystykę publiczną,
  • przeszkolenie w zakresie socjotechniki w zakresie prowadzenia wywiadów z respondentami,
  • znajomość języka programowania Visual Basic, w szczególności umiejętność tworzenia i korzystania z makr,
  • umiejętność posługiwania się językiem zapytań w MS SQL.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów