HEMMERSBACH jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi serwisowe z obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 1550 stałych pracowników zatrudnionych w 29 oddziałach. Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem do naszego oddziału w Bielanach Wrocławskich poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteś osobą pełną energii z pasją do miękkiego HR? Interesujesz się rekrutacją i rozwojem pracowników? Swoją przyszłość wiążesz z wewnętrznym działem HR?
Dołącz do naszego zespołu rekrutacji w ramach 3 miesięcznego płatnego stażu - z możliwością dalszego zatrudnienia!
- selekcję aplikacji oraz wprowadzanie ich do systemu,
- publikację ogłoszeń rekrutacyjnych oraz działania employer brandingowe,
- identyfikację nowych kanałów rekrutacji oraz działania networkingowe,
- aktywny udział w procesach rekrutacyjnych oraz organizowaniu i przeprowadzaniu sesji AC,
-
bieżące wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych,
-
wsparcie w koordynacji pracy tymczasowej.
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz komunikatywnej języka niemieckiego,
- wiedzy z zakresu miękkiego HR,
- wykształcenia kierunkowego (ekonomiczne, humanistyczne) bądź studenci ostatnich lat,
-
dyspozycyjności na okres min. 3 miesięcy oraz otwartość na kontynuowanie współpracy,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- kreatywności i dobrej organizacji pracy,
- zdolności analizowania i wyciągania wniosków,
- umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
- wysokiej kultury osobistej.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
znajomość prawa pracy.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość późniejszego zatrudnienia (umowa o pracę),
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.