Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
Stażysta - wsparcie help-desk
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres Obowiązków:
- Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy na głównych Systemach Informatycznych
- Obsługa zgłoszeń help-desk (nie wymagających wiedzy informatycznej)
- Testowanie funkcjonalności systemów informatycznych między innymi Microsoft Dynamics CRM, Share Point oraz inne systemy w organizacji
- Testowanie integracji pomiędzy systemami informatycznymi
- Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych testów
- Weryfikacja jakości i poprawności danych w systemach
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (ewentualnie angielskiego)
- Umiejętność analitycznego myślenia i koncentracji na szczegółach
- Dociekliwość, dokładność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność
- Mile widziani studenci z chęcią do nauki i rozwoju
Oferujemy:
- Przeszkolenie i wdrożenie od podstaw
- Pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
- Udział we wdrożeniu głównego systemu operacyjnego w organizacji
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie