Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Store Shopping Experience Manager

IKEA Retail sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2269 dni temu

Store Shopping Experience Manager IKEA Retail, Gdańsk

 

 

You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We're not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little differently with us.


About you:


We are simply looking for a person with true passion for home furnishing.
Yes, you need to be able to understand our Customers and their shopping needs,
Yes, you need to be able to have broad perspective and design amazing shopping experience,
Yes, you need to be a strong communicator and good influencer with energy to challenge how we do things to make sure your ideas are visible for Customers every single day.
But... at the end, Passion for Customers is the most important thing of all.

 

4 Key things that will make you successful in this job:

  • Holistic thinking – Your job will be part HR, part Sales, part Marketing, part IT, part Multichannel and part Finance. All these parts create Customer Experience and you should understand these parts... and bigger picture they create as this is the only thing Customer cares about.
  • Ability to observe the World and courage to learn from it – If you can create breakthrough ideas by yourself – great, but there are also many brilliant things done in many different industries. Look at these things from a different angle, understand it, modify it, apply to IKEA and delight our Customers. Then... Repeat again.
  • Great People skills –You will work with great number of brilliant people and it would help if you could build strong relationship with them. We believe that Customer and Employee Experience are strongly connected and to make things happen getting People on board will be essential for you.
  • Striving for Excellence – Every element matters and you need to see beauty and potential in the smallest details, but also be organised and ruthless to make sure the idea is executed brilliantly. It’s not solely a strategic/in-the-cloud job – you are here to make a true difference.

 

About the job:


More to the point - What you will be doing on a daily basis?

  • You'll be part of Customer Relations team taking care of Customer Satisfaction in the Store
  • Build and strengthen the customer-focused culture where meeting and working with the Customer is a core of the working environment
  • Identifying what we can do better to improve the experience for our customers,
  • Actively working within the store team to make these experiences happen on the store level,
  • Evaluating impact of our activities on Customers behaviour,
  • Collect and deliver best information about our Customers to the Store teams,
  • Joining several country-wide projects to make a big difference in Poland,
  • Learning... every. single. moment.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...