Najnowsze oferty pracy

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Zobacz więcej ofert pracy

Szef Zmiany w Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2576 dni temu

MERCURE WARSZAWA GRAND

Szef Zmiany w Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI

Jeśli:

  • Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
  • Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
  • Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
  • Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
  • Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
  • Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
  • Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci umowę o pracę oraz szereg dodatkowych benefitów
  • Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci  AccorHotels
OCZEKIWANIA

Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć  z tego satysfakcję. Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty świadcząc jak najlepsze usługi. Komunikujesz się w języku angielskim.

Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię

W NASZYM ZESPOLE!

 

 

OUR MOTTO
HAPPY GUESTS COME BACK!
MISJA

W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem.

Ref.nr: SZR/0317/MWG
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.