Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kierownik Zespołu Call Center Małopolskie
Team Leader Call Center z językiem niemieckim

Team Leader Call Center z językiem niemieckim

HomeGlobal
małopolskie, Warszawa
praca stacjonarna
2698 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do Departamentu Obsługi Klienta.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, potrafiących zarządzać zespołem sprzedażowym.

Doceniamy zaangażowanie i motywację do pracy. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz kontynuować karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, to jest to praca dla Ciebie!

Team Leader Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
  • Podział zadań między Konsultantów;
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
  • Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (zarządzanie zespołem  Call Center będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość branży Call Center/ BPO/ SSC;
  • Doświadczenie sprzedażowe;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego;
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu i sprawnego zarządzania nim;
  • Zdolności organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Otwartość, proaktywność, kreatywność, poczucie humoru, otwartość na nowe zadania, elastyczność.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników);
  • Atrakcyjny pakiet benefitów;
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego;
  • Elastyczny grafik;
  • Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy;
  • Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę,
  • Pakiet relokacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Kierownik w Call Center

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki; udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu; kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Manager Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna   dziś wygasa
    menedżer  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...