Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Call Center

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2471 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEMP04810

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja o globalnym zasięgu świadcząca usługi dla rynku ochrony zdrowia.

W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera Call Center. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie pracą zespołu Call Center oraz nadzór nad realizowanymi projektami. Do jej zadań należeć będzie aktywne wspieranie dzialań rozwojowych zespołu, motywowanie go, bieżące wsparcie merytoryczne  oraz weryfikowanie poziomu realizacji poszczególnych zadań. Team Leader odpowiedzialny będzie również za tworzenie i optymalizowanie skryptów rozmów i procesów kontaktu Konsultantów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizacje realizowanych przez Konsutantów zadań w ramach prowadzonych projektów.

Nasz Klient Zapewnia

  • Pracę przy międzynarodowych projektach dla światowych liderów;
  • Pracę w młodym, dynamicznym międzynarodowym zespole;
  • Samodzielną pracę pełną wyzwań przy różnych projektach;
  • Bogatą oferę szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Możliwości rozwoju zawodowego.

U Kandydatów zwracamy uwagę na

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center (min. 30 osób);
  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym (warunek konieczny);
  • Umiejętność motywowania zespołu;
  • Umiejętność zarządzania złożonymi projektami Call Center;
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presja czasu;
  • Silną orientację na wynik i determinację w realizacji celów;
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Kompetencje do kierowania zespołem.

Team Leader Call Center
Szukamy Managera zarządzającego zespołem Call Center w międzynarodowej organizacji w branży marketingowej. Osoba zarządzać będzie dużymi projektami Call Center.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...